Širdis sveika valgyti iš Harvardo sveikatos

Pasaulyje nuo jos kenčia maždaug 26 mil Dermatologai kviečia pasitikrinti savo odą Tik 14 proc. Taigi kasdien majonezo valgantys žmonės stipriai viršija dienos kalorijų kiekį, o tai gresia antsvoriu ar net nutukimu. Trečius metus iš eilės Lietuvoje, kaip visame pasaulyje, bus minima Tarptautinė jogos diena. Tačiau kad ir koks skanus jis bebūtų, organizmas nepadėkos, jeigu jį paversite šiukšlių dėže.

Cepelinai, plokštainis, blynai, bulvių košė, virtos arba keptos bulvės dažnai puikuojasi ant pietų ar vakarienės stalo. Nepaisant to, kad bulvės yra pačios populiariausios daržovės pasaulyje, ir patiekalai iš jų yra tokie mėgstami, dažnai manoma, kad jas valgyti nėra labai sveika. Daugiau nuotraukų 4 Lrytas. Ar iš tikrųjų pavojinga valgyti bulves? Kodėl jos užsitarnavo tokią blogą reputaciją?

Be to, gydytojų teigimu, riešutuose esantys Omega-3 riebalai gali apsaugoti nuo širdies ritmo sutrikimų. Besirūpinantiems savo širdies sveikata, specialistai rekomenduoja rinktis migdolų, bertoletijų, anakardžių, pistacijų ir graikinius riešutus.

širdis sveika valgyti iš Harvardo sveikatos

Davidas Dženkinsas ir jo kolegos tyrimo dalyviams, sergantiems 2 tipo diabetu, skyrė tris skirtingus patiekalus: pirmasis iš jų — keksiukai, antrasis — riešutų mišinys, trečiasis — keksiukų ir riešutų mišinys. Dalyviams, vartojusiems tik riešutus, nustatytas geriausias gliukozės kiekis kraujyje ir sumažėjęs blogojo cholesterolio kiekis.

širdis sveika valgyti iš Harvardo sveikatos

Mokslininkai, ištyrę daugiau kaip žmonių, teigia, jog polinesotieji riebalai padidina gerojo cholesterolio kiekius. Taigi kasdien majonezo valgantys žmonės stipriai viršija dienos kalorijų kiekį, o tai gresia antsvoriu ar net nutukimu.

Ar tikrai cukrus blogai? Sveikos gyvensenos treneris Andžej Michmel

Riebalai Šaukšte majonezo yra 10 g riebalų, o tai sudaro 15,4 proc. Tyrimo metu, kuriame dalyvavo moterys, sergančios metaboliniu sindromu, pastebėta, kad per dieną suvalgant vieną saują 30 gramų graikinių, žemės ir kedrinių pinijų riešutų mišinį, žymiai sumažėjo visų rūšių cholesterolis, išskyrus gerąjį cholesterolį.

Visi riešutai yra puikūs vitaminų ir mineralų šaltiniai Juose taip pat gausu folio rūgšties, baltymų ir pagrindinių mineralų: magnio, fosforo, kalio, vario ir seleno bei cinko.

širdis sveika valgyti iš Harvardo sveikatos

Migdolai turi daug kalcio, kuris ypač svarbus žmonėms, nevartojantiems pieno produktų. Anakardžiai yra labai geras vario, magnio ir mangano šaltinis — tai maistinės medžiagos, svarbios energijos gamybai, smegenų ir kaulų sveikatai, imunitetui.

širdis sveika valgyti iš Harvardo sveikatos

Šis posakis tikrai teisingas, tarp kitų gydomųjų mėlynių savybių — poveikis regėjimui pritaikomas bene dažniausiai. Nuolat valgant mėlynių, atsigauna pavargusios, nusilpusios akys. Tačiau mėlynės turi ir daugiau naudos mūsų sveikatai Avižinės košės paslaptys Avižos jau seniai paplito teritorijoje nuo Korėjos iki Vakarų Europos. Plinijus, Katonas ir kt. Kartu Plinijus rašė, kad germanai iš avižų grūdų verda tyrę.

širdis sveika valgyti iš Harvardo sveikatos

Jungtinės Karalystės Nacionalinė sveikatos tarnyba tvirtina, kad valgant daug sočiųjų riebalų rūgščių turinčius maisto produktus gali padidėti rizika susirgti vainikinių širdies arterijų liga, nes kraujyje išauga vadinamojo blogojo cholesterolio kiekis.

Skaitomiausi Naujausi Be kokosų aliejaus, daug sočiųjų riebalų rūgščių yra tokiuose maisto produktuose kaip sviestas, kietasis sūris, lydytas sviestas, dešrelės ir mėsos pyragai.

Gamta pati sukūrė beveik tobulą baltymų, sveikų riebalų, skaidulų, antioksidantų ir daugelio vitaminų bei mineralų kompleksą — riešutus. Visame pasaulyje atliekami tyrimai rodo, kad kasdien juos vartojant, galima sumažinti daugybės grėsmingų ligų riziką.